18

heej!
sista dagen för tk för tjejer idag då, huuh.. började med väärldens trååkigaste film!
sen fick vi skjuts te prinfo bergs och Anna och jag satt i koffurten (stavning?) hahaha,
och Tina kör som en galning me! sen där så fick Anna å jag ta broshyrer (stavning?)
så vi tog as många hah.. sen på hemvägen satt jag Anna Johanna och Sandra alla fyra
där bak igen haha fy fan va vi garvade snacka om trångt!
sen när vi kom tillbaka till skolan blev de tacos och sen utvärdering,
å Anna å jag klottrade ner alla broshyrer å skit haha, bäääst! sen blev de utdelning av pengarna :D
600 kr idag sen 750 på måndag, fan va nice!:)

sen hänge Emma med mig hem, eller mig och mig heheh..;)
hoppade lite me Lovvis å Tuldus och sen vart jag me Emma och Robert ett tag,
vi gick eller jag cyklade hehe as långt fan va trött jag vart sen :P
sen spelade jag lite fiol me^^ nu har Alicia kommit, jag ska ta en snabb dusch,
och sen dra över te dom i think :)

saknar dig grymt mycket snygging!:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0