bääst

yes, Anna den bäästa ska fixa min design :D som ni ser har jag själv pillat lite med den men jag är verkligen inge bra på sånt^^ fattar ingenting.. kan ju passa på å säga att de blir Kalmar me Anna nån dag på lovet, hahah undra hur de kommer gå xD menmen vi får se till å passa tåget bara;) se till å länka min blogg vart ni än kommer!:D

väntar även bilder från Elin som jag tog i tisdags med hennes mobil :D
nu ska jag redigera massor med bilder på picnik.com bästa sidan, rekomenderas!

pussen


Kommentarer
Postat av: Anna Sidenbäck

:D jag fixar den nu, men jag bara tar lite bilder höhööh kan göra fler headers om ja orkar (a).. programmet e segt på denna datan drf tare lite tid :D:D:D<333333333 yeye ! :D<3

2009-06-28 @ 13:15:25
URL: http://sssidenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0