gårdagen

tjenare, är hos elin nu :D ska snart te öland å steeka några dagar;) supernicä
vart ju på öland igår me, fast me kusinerna, åkte båt dit, mysigt;)
haha alltid lika kul me dom, låg på stranden i flera timmar och badade i havet massa:)
när vi kom tillbaka till oskarshamn (där dom bor) blev det kina mat, godis, och film.
kom hem vid typ halv 12 inatt vart skit trött :S

förövrigt har anna fixat min design, skit fint:) vart så trött på den tråkiga gamla,
för jag kan ju inte med sånt^^

passar på å lägger upp lite bilder från förra tisdagen i målilla när jag ändå sitter vid elins dator:)





tror nog vi tar me elins bärbara, så jag hör av mig :D puss

otto<3

Kommentarer
Postat av: Anna Sidenbäck

BÄST BACON! :D

vi måste shoppa ngn dag? (: I Augusti kanske? <3 Jag älskar dig. Javest gör gärna om fler ggr. :)<3

2009-06-29 @ 18:24:44
URL: http://sssidenback.blogg.se/
Postat av: sia for fan (jagsjälv)

bacon bacon bacon :D jaaaa! i kalmar haah :D love you<33

2009-06-30 @ 10:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0