:')

fan så bra allt är just nu. det vänder så snabbt hehe(a) drf kommer de säkert bli skit imorgon, men ändå! :D får njuta sålänge de är bra ;) de är typ eksjö statsfest i helgen? ska man dit...?

dagen har gått riktigt snabbt, regnade och va kallt som fan dock-.- hade matte först, sen multimedia och data, sen lunch och håla i två timmar, va med martin o massa som jag inte känner haha :p sen foto lektion o slutade 40 minuter tidigare, awsomee :D satt med john och henke i cafeterian tills pojk kom o sen typ skrattade jag liiite åt en kille som cyklade och höll i ett paraply samtidigt och råkade köra in paraplyet i hjulet så han tvärstannade! hahaha!!! dog....

jag i tisdags (hade inte håret så i skolan dock :$)


jag idag.

linda va här innan med, hon stämde min fiol! så jäkla underbart!! :') ska börja spela som vanligt igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0