i'm gonna break your little heart

halloo! denna dag har gått riktigt snabbt, måste snart packa lite för imorgon drar jag och Agnes till Götebooorg! :D jag har varit hemma/målilla HELA sommarlovet så nu är det fan dags att göra nåt annat, skippade ju både öland och västerås :o jaja, det var ju mitt egna val :) vi ska se all time low, nåt tydligen as känt band som Agnez älskar :) det blir nog mys, hoppas vi hinner shoppa med(a)
HAHAHAH nu kom jag på en sak!!:o denna låt älskar jag och den har ju all time low gjort!! det visste inte jag, fan så grymt :D nu blev jag skit glad haha

från en sak till en annan, så längtar jag sjukt mycket till gymnasiet nu! bara en vecka kvar idaaag! shit vad jag har varit nervös, det känns så overkligt, men martin har lugnat ner mig endel så nu är jag bara peppad :') jag ska gå mediaprogrammet, inriktning journalistik i Vetlanda :)

och så till en tredje sak :D


haha, fille och nicke på första bilden, jag och anå på andra.


Kommentarer
Postat av: Meygan

åhh All Time Low är såååå bra, du kan ju lyssna på Umbriella med dom, och Dear maria count me in ! :D

2010-08-16 @ 19:28:12
Postat av: huli

hihi,all time low (L)

break your little heart var en av de första låtarna jag hörde med dom och en av de bästa(a)

kommer bli bäst huli!:*<3

2010-08-16 @ 23:24:16
URL: http://aagneeez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0