who could deny, these butterflies

alltså. jag kan inte hålla i pengar, det är farligt för mig att ha pengar :o haha, skickade ju efter lite på hm innan, o nyss kom mamma o sa att hon ville beställa där så nu blir de ju självklart att jag beställer ännu mer..:s aja MAMMAS FEL!....

tror jag har blivit sjuk, varje morgon hostar jag som satan, o nu känner jag mig helt slut i hela kroppen, kanske har feber.. men det spelar ingen roll för jag ska till annaa ikväll!!:D en liten stund bara..

igår va vi lite folk hos frida. började gråta när jag fick träffa frida igen... :( fan vad jag saknar mina brudar. avslutade den lilla festen med nattkäk hos frida och sen somnade jag gutt i min egna säng cirka gurka halv 2. vaknade vid 9 och va jätte pigg haha, pratade med anna i telefon och sen duschade jag mig, sen har jag la suttit vid datorn sen dess i stort sätt...


sorry för långa inlägg, men hinner inte blogga knappt så trycker in allt i ett inlägg... haha. puss

Kommentarer
Postat av: agnez

all time low på rubriken där,de gillas (y)

2010-08-28 @ 17:30:28
URL: http://aagneeez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0