you swep the floor just like a hurricane

åh, kärlek!<3 rebound heheheh :D så jävla grymma dom va, mycket bättre live än på spotify! fick atugraf av raban eller vafan heter han haha? och så frågade jag om jag fick en puss, och det fick jag med, fast enligt honom va en puss visst att dra läppen lite snabbt emot min kind ?:O haha, jaja nu har jag iaf känt hans stubbiga kind emot min mahaha (a);) tågresan hem med meygan emma och anna, hahah körde namnlek och satt och tuggade på sugrör och snackade om allt typ, mysiga människor :')

aja, dagen ifrån början...... va framme hos anna vid typ kvart över 12 och skulle åka med mange till hultsfred vid tio i ett STREEEESS:O (va därför jag såg förjävlig ut i håret) hehe, hann ju fan inte fixa nåt! tågresan dit va lite flummig och jag va riktigt kissenödig :o när vi va framme gick vi in på toaletten på stationen och sen kom meygan och emma dit med. gick med dom till massa andra nötter, sen gick anna o jag lite på stan, SÅ VI MISSADE GODISREGNET :( hahaha, sen skulle vi leta efter stora torget där de skulle va rix fm, så kom vi till nåt litet torg med en liten scen, sen när vi vänder oss om så står det ju en as stor skylt eller liknande "RIX FM" hahaha (I) så vi gick dit och snackade med en tandlös gubbe, satt i mekonomen brassestolar och käkade godis, sen va ju erik grönwall där och signerade och skit, så då ställde vi oss i kön till det för jag ville ha en puss HEHE :D men då kommer det tå vakter eller nåt och bara, nee kön har stängt, så då bara tog dom bort oss som va dom sista i kön :( sen skulle vi gå till donken men fastnade på newyorker, där blev det efter endel tjatande från annas sida ;), ett par shorts som är höga i midjan och ett par trosor. sen donken, o när vi sitter där och fular oss (hahahah) så kommer ingen mindre än JOLINEEE och börjar gallskrika när hon ser oss och alla glor som fan hahah, gulligt :> sen träffade vi jonline igen och frida så då följde vi med alla dom för o träffa massaaa, sen stack vi till rix fm!:D trängde oss fram som fan och hade as kul :D yeee. sen efter ett tag gick anna och jag för o ta lite luft, men de va seriöst folk ÖVERALLT :O herre gud, sen skulle vi gå till linnea och dom, då blev jag en väskvaktare heheh 8D aja, dagen va bra iaf. orkar inte berätta mer. puss








jag, shortsen jag köpte (ser ni öronhängena? dom köpte jag oxå), jag haha, jag och anaaa, jag igen med en jäkla massa väskor, det började med att jag satte mig med min väska för jag orkade inte stå xd sen ville meygan att jag skulle vakta hennes väska, och linnea med och så kom massa och bara la sina väskor där hahaha ;) lite fult, meygan och sonny, linnea och meygan. :)

hahahah, skönaste var när vi va påväg till tåget, och då va de några bakom som höll på så vi liksom kollade bak på dom samtidigt som vi gick, så anna gick rakt in i en lykt stolpe HAHAHA, bara tanken på de fick mig o asgarva igår hahah :D

puss!

Kommentarer
Postat av: Meygan

när anna gick in i lyckstolpen, helt klockrent! HAHHA. nice:ig dag! <3

2010-08-06 @ 19:55:57
URL: http://meygan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0