Dag 3-

min bästa vän

jag har många bra vänner, men bara en bästa vän. och ni som läser min blogg eller känner mig vet ju direkt vem jag menar. vi umgicks 24/7, och då menar jag verkligen hela tiden, i nian och nu på sommarlovet, tyvärr har vi skilts åt på gymnasiet men sånt är livet och det finns inget som kan ändra på att hon är min bästa vän. vi lärde känna varann för några år sedan, o de har varit upp o ner endel. jag har verkligen hatat henne vissa stunder o vi blev förbjudna att umgås. men en dag när vi va i kalmar med klassen så va hon o jag på stan o de va typ då vi blev tighta, fast vi inte fick umgås. men vi bestämde oss för att kämpa för att få umgås igen. och titt, vi klarade de :D så jävla bäst.

vi är som helan o halvan. under sommaren var vi med varann konstant och vi behövde knappt säga nåt för å förstå varann. vi kan göra helt vrickade och skit roliga saker. jag har en egen tandborste hos henne tillomed haha!;) hon är den mest pålitliga människan jag någonsin träffat och hon är verkligen en fin människa

boob pdi tjb<3








kbh ömtlbr ejh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0