Dag 4-

en ny bild på dig och 10 faktan


*jag har nyligen upptäckt att jag är rädd för cyklister haha!
*jag är aldrig sur (är antingen irriterad eller förbannad)
*jag saknar högstadiet!
*jag är en väldigt förvirrad människa haha;)
*jag har spelat fiol sen jag gick i 3an
*jag är en riktig jvla linslus! hahah
*jag saknar gamla tider, jag saknar 'fjortis tiden', då bara sket man i allt och gjorde som man kände haha...
*jag älskar vetlanda, men samtidigt vill jag inget hellre än att få komma tillbaka till alla i hfred kommun:(
*jag är extremt omständig
*jag går kvar på media just nu, men jag går fortfarande till syon o snackar om byte, kanske blir att gå om ettan nästa år ändå....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0