Dag 5-

mina syskon

mina syskon är det bästa jag har! jag har fem syskon och alla är helsyskon.

min storebror robert, han är ett år äldre än mig, alltså 17 år. han är nog världens snällaste bror! visst, han kan va förjävlig och vi bråkar endel men han är verkligen skit snäll. hann skjutsar mig nästan alltid när jag behöver skjuts och vi umgås även endel på helgen o fester, eftersom vi har många gemensamma vänner

jag och robert för ca 2 år sedan :)

min äldsta lillasyster (haha) heter evelina aka ewe! hon är tre år yngre än mig och jaa, hon är väll familjens clown. om ni tycker jag är flummig så har ni aldrig träffat henne haha! hon är även världens katigaste unge!! kan få rycket på henne, helt sjukt haha.. hon jag och robert är liksom, "grund syskon" haha, de va vi som växte upp tillsammans och busade tillsammans, love you





när jag gick i 2an så spridde jag ut en (ännu hemlig) nyhet tilll alla i min klass, nämligen att jag skulle få en lillasyster till! haha :D min fina lovisa. stora tjejen, mamma har alltid sagt att hon är mest lik mig ;) vi delar även en sjukdom, psoriasis. du är stark älskling<3



matilda, min snuttipluttinutti! jag döör så söt hon är, det är vi ju alla haha;) men hon är i dendär söt-åldern. hon är 5 år och borde gå på dagis fortfarnade men fick hoppa upp till förskolan pga omständigheter ;) hon är så duktig så. hon vill alltid att man ska fixa håret o vill ha läppglans o ögonskugga, tss.




och så minstingen, olivia aka bibbi! min ääälskliiiiing! plutten på 10 månader :) klart så får hon mest uppmärksamhet eftersom hon är bebis och de ska bli så kul att hon lär sig att gå snart.. slår vad om att hon kommer lära sig gå innan nyår;) synd bara att vi inte kommer få växa upp tsm som ex ewe o jag har gjort :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0