för att jag har tråkigt!

fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
nope
Skulle du vilja väga mer?
nopee
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
ledsen snarare?
Skulle du vilja dricka dig full nu?
naa

Tio KAN

Kan du röra på öronen?
om jag får använda händerna?:D

Kan du slicka dig på näsan?

naa

Kan du kolla i kors med ögonen?

yeah 
Kan dina föräldrar lita på dig?

jadå:)

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

naaa, skulle inte tro det

Kan du vara på fest utan att dricka?

Japp

Kan dina vänner lita på dig?

jadå!

Kan du tänka dig att pierca naveln?

har de:D

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
njaa, tveksamt. beror på om jag borde spara tex

Femton HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

jao

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

jadå<3

Har du ett syskon?

+4

Har du varit full den här månaden?

japp.

Har du någonsin haft sex med någon?

ja

Har dina föräldrar ljugit för dig?
haha har dom nog

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

liite

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

nää

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

ja

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

nej!

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

najje

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

nje, men de är nog hemskt

Har du ljugit på någon fråga än då?

nope

Tjugo VEM

Vem är din bäste vän?

Anna fakking Sidenbäck

Vem älskar du?

personen över. min familj. mina vänner. min klass!


Vem vill du bli full med?

hahah, karre! vi hade jäkligt kul senaste iaf ;)

drägg... haha

Vem är den bästa artisten?
oooh, svårt!

Vem pratade du senast i telefon med?

patrik tror jag

Vem har du en liten crush i?
snyyyggingen från skolan, l ä t t!

Vem är snyggast i världen?

jag?

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

mina föräldrar!

Vem är snällast i världen?

typ, farmor haha!

Vem vill du prata med?

anna?

Vem sov du med senast?

bra fråga, måste ha varit nicklis! haha

Vem såg du full senast?

minns verkligen inte haha......

Vem vet allt om dig?

mammi

Vem kysste du senast?

oj, de va nog nicklas de me

Vem kramade du senast?

tilda tror jag

Vem kan berätta allt för dig?

mina vänner, och syskon.

Vem kan du berätta allt för?

beccus, mamma

Vad blir ditt namn baklänges?
Aifos

Har du gjort en snöängel i år?

nää, måste fasen göra de imon!!

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
har aldrig gjort det haha!

Har en dröm gått i uppfyllelse?

har den säkert

Tycker du att sengångare är söta?
nee


Första sporten du gick på?
skridskor haha, om de gills

Minimorötter eller pommes frites?
Pommes.


Vad längtar du mest till just nu?
kärlek??

Hur gammal har du tänkt bli?
typ 85-90?

Har du haft vattkoppor?
yes

Vad drömde du inatt?
minns knappt.. gah

Höga eller låga strumpor?
Låga ;)

Vad är du mest rädd för i hela världen?
att någon i min familj ska bli skadad

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
nae


Bikini eller baddräkt?
Bikini

Snyggaste läraren?
håkan äng! maha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0