must be something else waiting for u

jag har insett att min senaste kyss.. var en början på nåt nytt
jag lyssnar på.. "kiss britney's boyfriend" just nu. gatt
jag pratar.. konstigt
jag tycker om.. glada människor
min bästa vän.. har jag inte träffat på länge.
min första kyss var.. coool!
jag avskyr när.. jag inte vet vad jag vill
kärleken är.. hemsk och det bästa som finns
jag gillar.. mjölk
jag kommer alltid att vara.. blond, innerst inne..(a)
jag är hemligt förälskad i.. facebook..?
sist jag grät var.. oj, minns verkligen inte..
jag är glad när.. jag känner såhär
när jag vaknar på morgonen.. kollar jag om jag har fått sms
innan jag går och lägger mig.. lägger jag kuddarna tillrätta haha
just nu tänker jag på.. att jag vill se dedär leendet igen!
idag har jag.. funderat på vadfan jag drömde inatt egentligen..
inatt ska jag.. inte sova ensam hoppas jag(a)
i morgon kommer jag.. inte vara hemma.
jag vill verkligen inte.. bajsa ner mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0