Willys!

hajj. dagen började piss dåligt. sen drog jag te syon o satt där o pratade sketa länge haha, stackars pälsa och becca som satt o väntade xd sen vände humör haha, när elsa emil o jag skulle dra till willys o filma till vår nya film, men när vi kom fram dog batteriet i kameran. jag visste att den skulle göra de, men jag orkade fan inte fixa nytt batteri... så vi flummade runt på willys, hahah så jävla kul alltså. elsa smartooo tappade kameran i golvet :O o vi hjälpte personalen langa läsk! haha. bäst är vi alltså. på vägen hem, hahah. "titt vilken fin loska jag fick te" *nöff nöff*. aja, ni fattar inte, men ändå.

elsa är riktigt smart alltså, "det är rakt fram ända tills vi svänger"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0