första gången som jag är, hopplöst kär

tjölölölö! dagens filmer kan ni se fram emot;) haha där finns bland annat med -> när anna och jag springer utomhus och anna halkar och drar tag i mitt hår, aaaaaj! -> hand'bok' för hur man stoppar in ett glas i munnen (Y)

sen hände det en läskig sak idag.. på matten, lampan över mig och anna blinkade och höll på, lampor håller ju på så ibland men sen började det komma BLIXTAR ifrån lampknapparna!! jag fick PANIK eftersom att jag som de flesta vet är liiivrädd för eld och sånt. så jag kutar ut, efter ett tag börjar det lukta bränt som fan, fy fan vad det stank.. och dem flesta var inne i klassrummet och sparkade på knappen och höll på (medans läraren fixade hjälp) men jag var livrädd och ville bara tjuta, var chokad efter och det blev inget med den mattelektionen. fy fan :0 :(

@ brors rum och dunkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0