but I still see your face when I sleep

ÄRLIGHET
ditt älsta hångel? sjutton år
hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? en
vad tycker du om kärlek? som anna (häst) säger, det är det finaste som finns, sålänge man är två om det.
när kramade du någon sist? innan idag, när jag skulle hem från anå.
kramade du någon speciell person? ja, min bästa kompis
har du svårt för att bli kär? ja, fast däremot 'smågillar' jag lätt killar, haha-.-
när kysste/hånglade du med någon sist? på nyår
ångrar du det? onej, det var ett bra nyår
när fick du senast en komplimang? idag
har du hånglat med någon av samma kön? ja, ursäkta, men vem fan har inte? :0

HAR DU NÅGONSIN
varit medvetslös? same shit som svimmat va? (ursäkta hög iq poäng) yes, and my baby saved me
playat? nope, fast kanske ändrat mig rätt mycket(a)
hånglat med någon riktigt ful? njae..kanske ?
hånglat med fler än 50 pers? nej.
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? faktiskt :0
gjort något riktigt dumt? mja
gjort något du verkligen ångrar? jodå
åkt ambulans? nej
gjort något olagligt? cyklat utan hjälm :$
blivit polisanmäld?
slagit ner någon? you aint got nothing bitch!! NOTHING!! (hahah, flashback från senaste filmen som inte finns påyoutube ännu.)
skämts över dig själv? ja
tar du droger? nej fy
vilka kläder sover du i? det som passar
vad hatar du verkligen? inget
har du varit kär i någon du inte haft chans på? ja
vill du ha barn? jaa

SENASTE PERSONEN SOM
sov i din säng? anå
såg dig gråta? mamma pappa och tilda.
fick dig att gråta? livet ?
du delade en cigg med? ingen förmodligen
du gick på bio med? frida fanny och irre (<3333)



Fullständigt namn? -  Sofia
Vart bor du? - Ramsebo
Bor tillsammans med? - familjen.<3
Husdjur? - tiger
När är du född? - 18 december
När ska du sova ikväll? - sent
Duschat idag? - ja
Pussat någon idag? - nej
Vad har du ätit? - nudlar, pizza, regnbågar (ostbågar), älgkött
Dagens klädsel? - tights och skön tröja
Dagens bästa? - minnerna
Dagens roligaste? - inte ett jäla shet
Har du många vänner? - I guess
Hur många har du kysst? - ser ingen mening i att räkna :0 men inte mer än 10
Vem kramade du senast? - Anå
Hur många har varit otrogna mot dig? - en person
Har du pojk-/flickvän? - nej
Vem pratade du med i telefon senast? - pappa
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - hahahaha.. "men för helvete dom ligger i garderoben. låt mig sova!" från anå. sry<3 men jag fick psyke.



HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:
Saknat någon? - oja
Ångrat något? - har jag nog 
Ljugit? - ja, kan inte sätta fingret på något men har jag nog.
Svikit någon? - det hoppas jag inte
Haft sex? - nej
Gråtit? - ja
Skrattat? - jadå
Slagits? haha.. tror inte det

SEX FRÅGOR

Den äldsta du haft sex med? - 15
Den yngsta? -
När förlorade du din oskuld? -
Hur många har du haft sex med? -
Vem hade du senast sex med? -
Har du haft sex med samma kön? - nej fy 
Skulle du kunna tänka dig att ha sex med samma kön? - nej
Hur många olika ställningar har du kört? -
Har du haft sex på fyllan? - nej förmodligen inte!
Har du ångrat att du haft sex med någon? -
Skulle du vilja ha sex med en kändis? - haha varför inte? :D
Ser du sex som en "stor" grej? - beror på vad man gämför med
Har du varit gravid? - nej
Har du trott att du varit gravid någon gång? -
Kört oskyddat? -
Sugit av någon? -
Slickat någon? - nej
Haft sex med någon du inte varit kär i? - nej
Tagit betalt eller betalt någon? - förmodligen inte

10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - ingen
vem är den roligaste av dina vänner? - hm, frida eller anna 
vem är snyggast av dina vänner? - anna hästis!!
vem är den du helst har filmkväll med?- frida fanny och mikaela.
vem av dina vänner är mest "evil"? - einar, hahah

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - pappa
Vem ringde du senast? - maja
Vem sms:a till dig senast? - anå
Vem sms:a du till senast? - anå

KÄRLEK
Är du kär just nu? - nej
Har du kysst någon idag? - nej
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - nej
Har du ett förhållande? - nej
När går gränsen vid otrohet? - när man tar kontakt med någon annan och döljer det
Har du varit otrogen och om ja, varför? - ja, hämnd typ.
Är du romantisk? - vet inte, lite
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - haha, ja när jag var liten 
Är du svårflörtad? ja rätt så
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - om man inte räknar dem när jag var elva och mindre så, sonny
Hur länge höll det? - typ tre veckor tror jag, hahah
Har du lekt med någons känslor? - har jag nog
Hur länge var ditt kortaste? mitt kortaste vad? höhö. fail
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - vet inte, förhållande kanske
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - haha nej
Är du en bra pojk/flickvän? - vet inte riktigt.. hehe
Hur många har du varit kär i iår? - en person
Vem sov du senast bredvid ? - Anå och Nina
När fick du din första kyss? - när jag var tolv år
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 17 och 19
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - haha nej
Har du mest blivit dumpad eller dumpat?- dumpat


Kommentarer
Postat av: anna

hääst <3 ich liebe dich & du är snygg!

2010-01-31 @ 12:22:32
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0