nobody knows me the way you know me, so you'll probably always have a spell on me

tjuu!! mamma kom nyss hem med kläder till bebisen (ååååååååh), höll på å smälla av, så jäkla söta, smååå mysdressar, pyttesmå strumpor, så otroligt sött.. jag måste nog börja inse nu, om 2 till 3 veckor får jag mitt femte syskon. FEMTE SYSKON. är så tråkigt att jag kommer flytta när han/hon bara är ett halvår:( men kommer ju komma hem vare helg.. (nästan) ;) -och!! mamma hade även köpt den fjärde boken i serien jag läste (!!!), happyface som fasen! "Emma, Mias dotter" heter den. Men jag började ju på den serien för jag skulle läsa böcker av Liza Marklund, och dem två första är ju skrivna av henne och sedan fortsätter berättelsen i dem två andra böckerna men då är det hon "Mia" som har upplevt detta som skriver den, och hennes dotter Emma denna boken tror jag. SÅ, vet inte om det kommer räknas på svenskan att jag läst fyra böcker av Liza Marklund (?).. så blir nog ändå att läsa klart den andra serien jag började på av Liza Marklund, "Livstid" heter den.
tjena vilken lång text!

blir bilder i nästa inlägg.

paz amor


Kommentarer
Postat av: sandra

sv; haha jaha;)

2010-01-27 @ 15:29:39
URL: http://saaandraaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0