SiaAnnaFridaErika - SAFE



blädag/bradag.
har så satans ont i huvudet nu... och för att jag ska komma iväg till backen måste jag, plugga 7 mattetal till, klä om, ringa pappa efter skjuts, komma upp ur sängen överhuvudtaget..

det är för stressigt och jobbigt nu igen, börjar bli lite dålig igen och borde bara ligga hemma och vila, men kommer inte hinna åka i backen i helgen förutom söndag så jag borde åka ikväll.. fårse.

idag har vi fått info om hur vi söker till gymnasiet. jag har inte bestämt mig helt vad jag ska ta som andrahandsval. men första hand är helt klart media programmet på njudungsgymnasiet i vetlanda, är bara rädd att kommunen ska psyka så att jag inte får gå där, det hände ju så med jonte tydligen :s
men så himla kuuul att (b)allex henkish nisse och frida ska gå där, får träffa dem ofta iaf:D frida och jag ska ju även bo tsm om det blir som vi tänkt:p

aja, peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0