you heard me say it!

hejsvejs! idag(igår) blev det backen med fjudit som vanligt typ. sedan vid ca klockan 6 åkte jag till mika för att vara med fanny frida och henne:) vi skulle gå ut och äta på puben eller något men det blev inte så, hahaha. vi beställde pizza, eller dem gjorde, jag tog sallad nyttig som man är;) sedan satt vi och pratade och galna saker och skrattade läänge. sen klädde jag ut mig till mikas mamma och hon till sin pappa haha:p vi lånade film av mikas grannar och kollade porrfilm, hahahah. super nice kväll med fina vänner:) kom hem kanske halv 1.

imorgon blir det backen igen hihi:)

flum..

däckade i hjälmen..

mys:D haha

jag och gunte<3

fina vänner:D

jag som mikas mamma!;) hahahah
bra dag.
kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0