baxar från becka!

att jag vill ha - mitt vanliga liv kvar?:O
att min senaste kyss - var med daviiid<3
att jag lyssnar mest på - musikhaha
att jag pratar - sluddrigt
att jag inte gillar - att vara förkyld 24/7-.-
att min första riktiga kyss - var, cool? haha
att jag avskyr när - david sätter lås på min mobil & tar allt täcke med flit!
att kärlek är - fiiint!
att jag gillar att - shoppa (a)
att jag alltid kommer att vara - galen i marabou
att jag är hemligt förälskad i - ville från livet enligt rosa!!
att sist jag grät var - oj, vetifan
att min mobiltelefon är - dum. och baklucke-lös
att när jag vaknar på morgonen - kollar jag på mobilen vad klockan är och om jag fått äsämäs!!
att innan jag går och lägger mig - skriver jag natti till baby
att idag har jag - varit i västervik
att jag just nu tänker på - att jag kommer sakna david sjukt plågsamt mycket...
att i kväll ska jag - sova? ><
att i morgon kommer jag - CHILLA!
att jag hoppas - david stannar hemma ist(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0