baxar från meygan

Visste du att..

att jag vill ha - mjölk!!:o
att min senaste kyss - var underbaaaaaaaar
att jag lyssnar mest på - nicke dahls eviga babbel-.- 
att jag pratar - när jag vill?;)
att jag inte gillar - idioter...
att min första riktiga kyss - var i en soffa? haha
att jag avskyr när folk snackar - snackar skit om någon dom igentligen bry sig om (indeed meygan)
att kärlek är - konstigt men awsome! :d
att jag gillar att - bara vara
att jag alltid kommer att - vara förkyld verkar det som-.- 
att jag är hemligt förälskad i - marabou DAIM :$
att sist jag grät var - nyss :O haha. tänkte på gynasiet :s
att min mobiltelefon är - breve mig
att när jag vaknar på morgonen - vaknar jag breve baby
att innan jag går och lägger mig - är jag trött
att idag har jag - varit upplåst haha
att jag just nu tänker på - att jag måste gå ner o hämta mer mjölk :o 
att i kväll ska jag - sova...
att i morgon kommer jag - träffa anna :D
att jag hoppas - att min bror kommer hem helskinnad ikväll :o

Har du:
Någon som förstår dig? haha, tror nog inte de :p
Någon som du saknar? jaa :)
Någon som du hatar? nej.
Vem kramade dig senast? lovisa :)
Vem pussade dig senast? david :)
Vem ringde dig senast? pappa :p
Vem ringde du senast? david
Vem var hemma hos dig senast? anna
Vem var du hemma hos senast? anna, haha
Har du några kärleksproblem? neh :)
Har du pratat med någon idag? ja?:p
Har du gråtit idag? ja :s haha
Har du skrattat idag? yes :)

Jag:
Är singel? vem vet;)
Svär ofta? hmm, sådär :s
Sjunger i duschen? nej haha
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? ah, vrf inte :p
Skrattar åt dina egna skämt? hahaha jaa :D
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? om de va ofarligt, ja för fan

Har du:
piercingar? ja :D
Syskon? jaa :D 
Jobb? sommarjobb ;)
För många vänner? nej ?:P
Rymt hemifrån? naa, över dagen bara(a)
Färgat håret? yeye
Bra självförtroende? antar det
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja:)
Varit kär? ja
Gjort något olagligt? ah
Somnat i skolan? yeye
Brutit ett ben? nej :d
Tappat bort mig i min hemstad? haha, lätt xD
Sett en fallande stjärna och önskat? ah fast jag tror aldrig den föll..:P
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? jaa
Smugit ut utan lov? aha
En hemlighet som ingen annan vet? har jag säkert
Sovit en hel dag? halv :p
Somnat gråtande? hmm
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? ja xd 
Blivit generad inför folk? haha jao
Varit kär i någon utan att säga det till personen? ja
Ätit musslor? nej
Varit på en festival? tror inte det :p
Haft ett förhållande i under en månad? ja haha
Blivit kallad player? yeye
Färgat ditt hår svart? underhåret

Vad:
Längtar du till mest just nu? tills imorgon
Ska du göra i helgen? vara med anna
Har du för kläder på dig? tunika typ :p
Gjorde du igår? piercade navlen ehhehehehe;)
Ska du göra i sommar? ha kul :)
Åt du senast? godis :$
Har du för mobil? samsung ffs!
Vad köpte du senast? glass :p
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? SPRUNGIT!:o


Vem/vilka:
Slog du senast? vet inte :s nicke dahl tror jag :p
Fick du sms från senast? rasse haha :p
Pratade du med? lovisa :)
Skulle du kunna göra allt för? familjen, anna, mfl
Var du med senast av det motsatta könet? david
Kan du lita på mest? anna
Vet mest om dig? anna, lätt. haha
Sov du tillsammans med senast? david :)

Allmänt:
Har du pussat en groda? nej, måste fan pröva de :D
Kan du hjula? yees :D
Biter du på naglarna? nej!
Är du EMO? naoo
Vad skulle du göra om du vann en miljon? SHOPPA SOM FÄN
Skulle du kunna hoppa fallskärm? kanske :p
Har du sjungit inför publik? haha ja fy fan
Följer du mode? naa, olika :p
Är du hungrig? ja ;)
Är du blyg? beror på :p


Kommentarer
Postat av: meygan

eyy jasså du baxar, hmm.. haha okej :D



niiiice, awbow, shit jag har tråkigt :(

2010-07-06 @ 18:25:10
URL: http://meygan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0