if one day you wake up and find that you're missing me

VARFÖR ska man vara sur utan någon anledning? Visst, alla har dåliga dagar och ibland har man en riktigt bra anledning till att vara sur. Men usch jag blir så irriterad av folk som slösar tid på att vara sur för, ingenting?

För varför ska man förstöra för sigsjälv, vafan lev, skratta och ha jävligt kul medans du kan :) det är klart de alltid finns problem och något att vara ledsen för men om man tänker efter så finns det en hel del o va glad för också! :D

Titt bara på lilla mig, jag har väll inte mindre problem än alla andra men jag är (oftast) överdrivet jävla glad :D



BTW MITT ÖRA HAR SVULLAT UPP SÅ FAKKINGT MYCKET! pinnen som sticker ut på baksidan av örat syns inte ens hahah SÅ svullet är de och de är inte kul....

Kommentarer
Postat av: anna s

Folk är faktiskt olika, vissa är glada andra inte, de är kanske sånt man även måste kunna acceptera. Menar inget illa, men de är sant. :)

2010-09-24 @ 21:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0