min media blogg... :)

sitter i datasalen med iMac-datorer :) vi har två spanska utbytesstudenter här idag, så himla kul! vi som kan lite spanska sen högstadiet har översatt lite åt emil och sagt åt honom vad han ska säga och sådär haha :)

ikväll blir det som sagt (ett antal gånger) skirö med agnes. ska bli riktigt kul, och för ovanlighetens skull ska jag dricka. wow, värt att skriva ner ju.. ;)

nu har vi dator kunskap tror jag, vi har haft samma lärare hela dagen och har suttit vid var sin mac sen halv 9. hihi, har näästan gjort klart min första animation "surfkatten" och så har vi gjort var sin media blogg där vi kommer skriva om projekt vi gör och tiden här på media, grymt! så besök min media blogg right away.

Kommentarer
Postat av: Cat

Ambitiös tjej :)

2010-09-03 @ 12:29:49
URL: http://catarinabjeren.wordpress.com
Postat av: meloa

Nyöppnad webshop med kläder och accessoarer!

2010-09-03 @ 12:45:34
URL: http://www.meloa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0