snor från R som snott från I som snott från M (tror jag de va...)

Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då?

Shit, jag skulle nog lägga det åt sidan men så småning om skulle det "komma upp till ytan" och inget skulle kunna bli som vanligt igen...


Hur många har du varit tillsammans med? (Alltså ihop med)

seriösa, 3.


Vill du gifta dig? Varför/Varför inte?

Jag vet inte, jag ville inte det innan. Men det blir som de blir ju.


Blir du lätt kär?

(som anna o jag diskuterade haha) jag kan lätt få en "fix ide" att han gillar jag, han ska jag ha, o sen tröttnar jag en vecka senare. men riktigt kär, nej.


Vad är det mest avtändande du vet?

knubbiga fingrar..


Hur viktigt är det att man har något gemensamt?

Inte så viktigt. Känslorna däremot haha.

 

Har du fått ditt hjärta krossat?
utan tvekan

Vad är viktigast hos en kille? Vad faller du för liksom?

Personligheten helt klart. ålder, utseende (typ) osv spelar ingen större roll. fast muskler är ju fan ett måste.


Vad är det mest romantiska du varit med om?

oj. kan inte välja nåt. alla killar har olika sätt att vara romantiska på (endel inte alls) 

Hur raggar du?

Jag raggar inte... Jag blir uppraggad... ;)


Har du en "utseendetyp" hos killar?

Haha nej. inte för fem öre


Vem var din första kärlek?

Sonny haha :p


Vad tycker du om att ligga på första dejten?

Inte okej. Hur vet man då om man blir omtyckt för den man är?


Vad tycker du om one night stands?

Bara onödigt.


Hur är du som flickvän?

pain in the ass ;)


Kommentarer
Postat av: rebeckaaaaaa

kör påååå!

2010-09-13 @ 17:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0