and I don't care what anyone thinks about that

tjatjaa! åh, har glömt hur plågsamt det är o va bakis haha.. hade iaf en awesome kväll igår med Victoriaa!! träffade massor med underbart folk som jag inte träffat på länge, både Macke och HENKE!!!! min lilla gulleplutt som jag inte haft NÅN kontakt me sen vi slutade nian!! dog lite :) och min sysling Sofia Munther från skåne som jag inte träffat på typ tre år?? hittade henne mitt inne bland karrusellerna hahah... världen är liten!:D

ligger och käkar marabou just nu som jag fick av nån på marknaden igår som gick runt o delade ut de haha? o senare kommer babe och så ska vi gå lite på marknaden:):)

pöss påer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0