I wanna know what's inside of you

gjorde massa frågor om 2010, men texten blev bajsig. så tog bort att, too bad!

det är såhär att min kära (krångliga) dator inte startade härom dan. ahopp, så idag drog vi till vetlanda och lämnade in den en sväng för typ sjätte gången-.- dom ringde och sa att hoppet var ute för min pärla, att det fanns ett sätt att instrallera om den men att det var näst intill onödigt att lägga mer pengar på denna datorn för den va så gott som sönder (vad har jag gjort för fel??). sadface vafan.. sen när jag gick in och skulle hämta den så sa dom att den hade startat i sista sekunden (!!!!!!! happytears) omfg, i knew u wouldnt leave me like this honeybunny...

blev även en kjol och ett par strumpbyxor på stan till begravningen på tisdag.



innan vi åkte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0