If you miss me, I'm ready

tjenixen! kom nyss hem från karin och sitter o käkar choklad nu. vi har skrattat och varit galna som vanligt och även planerat inför det kommande läsåret, när karre lämnar grundskolan och kommer upp till oss på gymnasiet haha;) stor jag känner mig..(a) förhoppningsvis ska hon väll gå i vetlanda, så himla kul de skulle va. men förstås så pressar jag na inte, hultsfred är ju också ett alternativ, men skit i den bruden nu för fan! (haha)

första skoldagen idag för denna terminen. aah, härligt! började med att jag mötte jesper påväg till media så tog sällskap med honom:) sen matte med vår lite smått knäppa lärare, haha, skoj:) seen, MULTIMEDIA! omg, finns inget bättre! eller det fanns, niklas lektioner. men han har ju slutat nu.. iaf, idag började vi lära oss att koda hemsidor, skit kul.
sen vid ett var det individuellavalen info på skolan, så vi drog dit o becca o jag strosade runt. sedan vid bussen stod jag med frida karro och deras (galnaaa) killkompisar. alltså jag dog av skratt haha! så himla mupp.

drog sedan till karin dåra. har även upptäckt en tjej som gör egna smycken och dom är verkligen, gryymt fina! jag är ingen smycke-älskare, men dom fastnade jag för. tycker ni borde cheka :) mmsi

puss!

Kommentarer
Postat av: mikaela

sv sia; härligt :) jaså, nej det har nog precis börjat bli modernt tror jag ;> det beror på vilket öronhänge du vill ha, jag tar runt 60-70 kronor för mina öronhängen :) Kram



åh, såg även nu att du har länkat. glada vi blir :) tack så jäätte mycket tjejen :) Kram på dig!

2011-01-12 @ 20:15:56
URL: http://mmsi.blogg.se/
Postat av: mikaela

sv sia; 65 kronor styck kostar dom två :)

aw, söt du är! tack igen :)

Kram

2011-01-12 @ 20:59:28
URL: http://mmsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0