Isn't it obvious, that I want you too

karins bild, hahah dör! xd
tjosan, sitter i karres säng och har lyckats sno hennes dator, fansågatt! kan ju passa på o slösa bort hennes och min kvalitets tid genom att berätta lite om min dag.
matte först, sen multimedia, as kalas, gjorde klart en till hemsida:) sen lunch och sedan mediakommunikation, gjorde typ inget, kollade på när dom andra fotade, haha kul xd
sen hade vi håla och då hängde emil o elsa med mig till ett ställe där man kan köpa töjningar:p sen lekte vi runt lite på willys (eftersom vi är tha willys-gang, de har jag bestämt..hähä), satte i töjningen direkt sen, så nu är jag tuff chey!
tagga freedag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0