Just eat it

tänkte berätta för er om ett av mina handikapp! nämligen att jag får aldrig saker gjorda(!!) det är såå irriterade. så nu ska jag ta tag i lite olika saker-.- kul info? haha

skolan idag va bra som vanligt. bus med emil och lindi på sovmorgonen. sen första mediakommunikations-lektionen. ska utveckla våra kunskaper inom ps3 tydligen, jag gillar inte ps haha.. inte än så länge iaf, men det ska nog bli kul:)
sen begav vi oss upp mot skolan för å ha affe, samhäll. pratade igenom hela lektionen som vanligt. sen begav vi oss till matsalen och satt där i typ 45 minuter, vi sitter alltid sjukt länge haha.. matsalen är typ vårt crew? hahah. sen gick vi o snodde handel människornas ställe hehe. elsa påpekade att jag inte kunde sitta vanligt på en stol och man behöver 20 iq för de så ah.. de är kört för mig! typ hahah. skrattade lite åt en kille som gick bakom skåpen och studsade rätt mycket när han gick så ah, hans huve hoppade upp o ner, kul humor har vi ;)

sedan gick vi ner för o ha svenska o när vi kommer ner säger läraren att vi ska gå upp till biblioteket, gaah! men aja, mös i bibblan med läraren och klassen:) sköna lärare vi har alltså.
sen satt vi uppe på "balkongen" o då körde jag min gamla stil "lägga sig över alla" haha.. då började dom kladda på mina converse, med bläck:o haha, så dom är vackra nu.

oj, en alldeles för detaljerad beskrivning av min dag.

just eat it!



fear is a reflex - confidence is a choise!
nåt ologiskt emil skrev, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0