FÖRSTA JULI

hejhejhej. hade en riktigt fin dag igår, spenderade några timmar med mina gamla fina vänner. först drog jag och fanny med frida irre och sabbe till en liten konsert i sporthallen där elever från intrumentalkursen som fanny och jag gick på i yngre dar uppträdde. vi stack ut ganska rejält där haha, kul också att irres mobil började låta massa mitt i allt, o hon fick inte av den så hon kastade bort den mot mig o alla vände sig om o började glo.. hahah! sket skoj. sen spenderade jag resten av kvällen med mina sex vänner från new york. nu ska jag försöka få tag på huligirl. pusspuss

btw, idag har jesper och jag tre månader♥ dock är han inte hemma :c hiho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0