HEJ HEJ HEJ!

bara jag som dör av värmen? vill så gärna bli brun, men har tyvärr inte tålamodet till att ligga ute och pressa..
har också haft panik över att jag inte hittat någon bikini jag riktigt gillat iår,, eftersom jag faktiskt vill ha en trekants bikini och det finns ju typ bara bandeu (stavning?) bikinisar.. men nyss skickade jag iväg en order ifrån h&m och det blev en bajsig bandeu bh trots allt. kul info, jag vet!

vad har jag haft för mig domhär ledighets dagarna då?
gissa?;) haha. torsdagen blev en såndär riktig slö-dag som man bara slösar bort, kollar på film, käkar massa skit mat osv. men igår så drog vi till skirö med danne och harry och badade, fiskade, grillade och spenderade nästan två timmar vid harrys pappas bondgård i väntan på skjuts hem. då passade jag på att skaffa mig några nya vänner, höhöh :D
babe & danne badar!

mina små nya vänner!;) danne & jag gav dom även namn. från vänster: Conrad, Marit, Tiffany & Rutgard :D

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0