There's nothing to it

Hej. I have nothing to say. Eller jo, några saker

-Vissa människor på bussen borde lära sig att fråga om man kan sitta brevid istället för att stå och glo som ett fån tills man flyttar på sina grejor..

-Och sen att endel sätter sig i sätet längst ut fast än att man sitter ensam bara för att man inte vill ha nån brevid sig,
det är inte ok!! (Eftersom vår buss brukar va rätt full osåå)

-Varje gång jag svarar på min kära mattelärares frågor (som förövrigt tror att vi går i lågstadiet), så kollar han på mig som om jag vore en liten bebis o bara, "Braa-a Sofia!!" och är jätte förvånad...
Kul ju. (Haha, nemen, han är väll söt...)

-Både jag och Rebecca är extremt lättroade, skrattar åt ingenting och 24/7, tänkte att ni ville veta det..

-Jag har fått en köldskada på min ena stortå!!!!

Tror jag vaknade upp på fel sida idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0