make love not war

schnabbt inlägg!
ska snart gå å säga godnatt te mäjja som redan gått å lagt sig, själv har man ju sovmorgon te 9-halv 10;) o slutar vid 2:D
idag vare chill! åt med macke och runkie, rasse kom aldrig(:O) haha. gjorde sallad te migsjälv vettni, o disken tar aldrig slut. sen får man stå å servera mat te 21434670 personer med. o svara i telefon.. sicket jobb!
sven o masen var och hälsade på idag med hähä.. precis när vi satt o pratade om dem x)
jag känner verkligen att min svenska är på topp!:D fint jag stavar!

idag var majsen och jag ensamma hemma ett tag med, hahaha om ni bara visste vad vi gjorde då.. tihi
let me hold you, for the last time, it's the last chance to feel again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0