MY LIFE IN PICTURES

1.

2.


3.

4.

5.

6.


1=jag när vi sköt raketer på tekniken. haha jag är livrädd för raketer, usch. 2=anna när vi sköt raketerna. 3=haha mika kastar löv på mig o jag typ gör något konstigt haha. 4=uuh snyggingar! 5=haha anna och jag igen. 6=mika snyggo

orkar inte skriva mycket mer men dagen har varit ok. tog sovmorgon, haha. mammi skjutsade ner mig vid 9 ist. behöver verkligen sova och vila så mycket som möjligt, orkar inte alldeles för mycket. :s men har iaf börjat ta mina tabletter igen(y)

blir att praoa på Venhagsskolan i Målilla i klass 6.

take care

Kommentarer
Postat av: gunte;*

ahahahhaha snygga bilder på oss :*

jag älskar er <3

2009-10-20 @ 21:08:50
Postat av: erika

stackars min lillebror som ska få ha dej i klassen en vecka :o ska varna honom för dej xd hahahhahah! <33

2009-10-21 @ 11:26:21
URL: http://erikaniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0