I'm not broke, I'm just a broken hearted girl



jag blir så glad av den här låten speciellt "if one day you wake up and find that you're missing me", vet inte varför. haha.

aso tjena mittbena, igår åkte jag ner till byn och möttes av gott folk (schveeen bland annat :D), drack lite och skrattadeee, sen drog vi till festen. sen sa någon kebab, och jag skojar inte nu, jag blev seriöst dösugen på mat (helst kebab dåra)!!! hahahah. såå, jag åkte hem (a) och de va inte lätt kan jag säga,
för gla i bollen de va jag minsann muahah. kom hem vid typ lite i 12 och snackade på msn, SEN vaknar jag vid fyra på natten och jag är fortfarande inne på msn och jag minns inte hur jag somnade? hahah. scaaary.

blöö, känner mig helt sjukt ofräsh och har lite smått panik för hur jag ska ta mig till vetlanda.. ska festa där ikväll med några i klassen tihiii :) så himla kul de ska bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0