Du vet väll att han är min nu

hejsanhoppsan! tog en timmes sovmorgon och tog den senare bussen från järnforsen. jesper hoppade på bussen i holsby så fick lite fint sällskap:):) han hade tydligen sin egna speciella väg som han alltid gick ner till media, så mina fötter dog lite extra mycke.. men vad gör de egentligen?

upp till skolan o ha samhäll, håller på me politik nu så vi diskuterar massor om libyen och alltdär, o deras jävla diktator!! idioter.. (ursäkta språket hehe) sen lunch å då sprang beccaa jag och klary runt lite på stan. sen svenska o sedan engelska, o de ni!! den lektionen va sjukt kul. de var tre utbytesstudenter från (...ååh nu glömde jag va de va!! en pytte litet land i asien iaf), så dom berättade om deras land o sen fick man snacka me dom:) skit intressant! dom har dödsstraff där (:O) och dom bor 5 miljoner människor på samma yta som halva öland, helt stööört!

ska dagarna verkligen flyta på såhär bra? :)

btw, somebody undrade om bibbi heter bibbi, neheru! haha. olivia heter hon:)
nån undrade också hur gamla mina "päron" är, 39(moder) och 41(fader) är dom..

tjölölö!
karre kommer hem idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0