(alicias musik)

Vad var det första du tänkte på när du vaknade?
Me me she
Vad är det sista du kommer tänka på innan du somnar idag?
juicy
Hur är det med kärleken?
Weeeek
Vilken låt passar bäst in på den som du håller kär?
A little less sixteen candles
Hur mår dina vänner?
purple line
Tycker dina vänner om dig?
dancing shoes
Hur ser folk dig som?
you might come back
Spanar folk in dig?
umbrella
Är du bra i sängen?
take on me 


Har någon sexfantasier om dig?
alive
Hur kommer du att dö?

whatsername
Vilken låt beskriver ditt utseende mest?
sixteen girl
Vilken låt beskriver din personlighet mest?
wonderful world
Hur är det med ditt liv?
I'll fly with you
Hur kunde det ha varit i ditt liv om du hade valt andra vägar?
letterbomb
Hur kommer ditt liv att bli?
show
Vilken låt stämmer mest in på dina föräldrar?
monster        (hahah nääe..x3)
Hur kommer sommaren att bli?
swelling
Finns det någon som e hemligt kär i dig?
J style
Kysser du bra?
manaeter
Mår din kropp bra?
stars shining out
Får du tillräckligt med sex?
kings of the world


Kommentarer
Postat av: Söderlund





Kissies manliga upplaga!

Det är så att jag sedan länge har tagit på mig den

rollen och nu undrar jag vad ni älsklingar tycker

om mitt jobb såhär långt. Kissiekatten behöver en

manlig upplaga förstår ni - and that's me, bitches!



Kom nu med dina åsikter om vad du tycker och tänker

om mitt jobb såhär långt som Kissies manliga upplaga.

2009-08-08 @ 05:39:53
URL: http://robinvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0