bilder från majas mobil hoho


min fejk tatuering jag gjorde på marknaden, skulle hålla o 2 veckor, höll o 2 dagar!
dock prutade jag från 80 till 50;)

jag, henke och patrik när vo eldade vid magregöl nån gång.

majas mästerverk^^ marie o bakgrunden

snebild på mig å majo

snebild IGEN. jag typ gör nåt

mja vad säger man?

SVERIGES STÖRTSTA SPINDEL, den va på majas rum!

jag låg i majas säng under dessa hyllor, och så skulle maja kasta en kudde på mig, och på något sätt lyckades hon kasta den emot prishyllan vid hennes älskade EMD tröja, och priserna ramlade ner på mig! har värsta såret nedanför halsen och på revbenen. AOOTCH

muppbild ;>

kolla märket! det är ännu större nu:O

sötmaja

hahahahah bilder bjuder vi/jag på. stor applåd te maja o mej,
vi röjde runt hagen, snacka om blåsor på händerna nu^^

ska hem snart, skola imorn. ska bli skönt med en ny start liksom.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0