bilder från majas mobil.

åkte te maja efter skolan, snack me becka i bussen:)<3
fast hon kom hem lite efter mig,
vi åt sen stack vi te stallet,
först red maja bosse o han e ju bara 2 år så red inte så länge med han,
då red jag me padd,
sen red vi tebaka o maja bytte te tariq haha,
o jag red heelt barbacka.
läskigt i uppförsbackar å svängar höhö,
men fett kul jao:D
pöss.


innan stallet nån dag

hahah värsta snygg outfit jao^^ te stallet ftw

haha 'dagens outfit' te stallet då, hahahah och vi har faktiskt lagt in en KUDDE i röven för byxorna va så stora x) och NEJ, har inte såå fet röv- hahaha

fett flashigt jao

haha sjukt ful bild men aja

min lilla bonde

tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0