frågor

ÄRLIGHET
Ditt äldsta hångel? - 17 :p
hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - 2 kanske 3
Vad tycker du om kärlek? - mycket..
När kramade du någon sist? -  för bara nån timme sen:)
Saknar du någon speciell person? - kanske de
Har du svårt för att bli kär? - har inte svårt för å gilla nån, men att bli kär
När kysste/hånglade du med någon sist? - innan idag:)
Ångrar du det? - nej
När fick du senast en komplimang? - i fredags tror ja ..?
Har du hånglat med någon av samma kön? - haha yup, hångelringen ftw

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: -  hahha ja
Hånglat med nån riktigt ful: - nej
Hånglat med fler än 50 pers: - haha nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - mjo
Gjort något riktigt dumt? - mm
Gjort något du verkligen ångrar? -  oja
Varit nykter på nyårsafton? - ja, har aldrig varit onykter på nyår tillomed;)
Åkt ambulans? - nej..
Gjort nåt olagligt? - mm
Blivit polisanmäld? -
Fått din mamma att gråta? -  mm
Skämts över dina föräldrar? - ne inte överdrivet mkt
Skämts över dig själv? - mjo lite
Sagt jag älskar dig och menat det? - såklart
Tar du droger?  nej
Vilka kläder sover du i? - Underkläder
Vad hatar du verkligen? - hatar inget, men tycker inte om oärliga personer
Varit kär? -  jao
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - haha aa
Är du ensam nu? - ao
Vill du gifta dig? - tror inte det
Vill du ha barn? -  jaa;p

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - Anå, bästavän.
Såg dig gråta? - gråter inte inför folk
Fick dig att gråta? - mkt
Du delade en drink med? - vet inte
Du gick på bio med? - mika o becka
Skällde på dig? - öh einar tror ja

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - nej
Kramat någon? - ja:)
Pussat någon? - jaa
Köpt någonting? - bussbiljett, HATAR BUSSAR-.-
Sjungit? - tror så
Saknat någon? - aa:$

JAG HAR:
Digitalkamera? - Ja, fast den e söndeeeeer
Telefon på rummet? - aa
Egen dator? -  yes, min bby dator<3
Könssjukdom? - haha nej;)
Husdjur? - kissemisss
Bra kompisar? - dom bästa
Tar du receptbelagda mediciner? - borde göra :s
Vem vill du fika med just nu? - om ni visste de


Kommentarer
Postat av: Anna Sidenbäck.

'' Om ni bara visste ''

Jag vet att du menar MIG, natnatnatnaaaaaaat (y)..

Du menar hhhh hoost haha.

Jag älskar dig bästavän,

btw prenumerera på min blogg på blogglovin.se <3

2009-08-30 @ 16:39:28
URL: http://sdnbc.blogg.se/
Postat av: svar anna

hahah men fuck you:D tänkte fan skriva dig först;)

fan va mätt jag e :S hahah

jag har bloglovin men pallar inte gå in på de,

har inte varit inne där på typ 84732780934år:D

älskar dig min bästa vän:') bääst

BACON (BAC ON) KICKS YOUR ASS

<3

2009-08-30 @ 19:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0