frågor

Utseende..
Hårfärg :  haha jag har väll haft typ alla färger, men nu är jag där jag hör hemma, BLONDIN!:D
Ögonfärg : ljus blå
Längd:  1,68
Skostorlek: 38-39

Kärlek..
Har du en kille just nu : ne
Gillar du någon?  aa
Vem :  mitt 'ex'
Tillåter du din kille röra vid dig :  yes

Smak & Stil..

Vad har du på dig : mjukis o linne
Hur ser dina trosor ut : de vill ni veta va^^
Har du någon Bh :  nejnej
Hur ser den ut just nu ? svart
Hur beskriver du en ''fjortis"?  desiree nilsson^^
Hur beskriver du en "plugghäst"?  en klenig kille me fula brillor o no life:D
Har du bytt stil någon gång :  pff, oja
Vem är din förebild :  vet inte riktigt


Bad Days..
Har du varit full :  jadu...
har du däckat? njae
Har du haft sex på fyllan : Nope
Har du rökt : yes
Har du snusat :  klart;)
Har du gjort något olagligt?  mm......

Ja/Nej..
Är du allergisk mot något : typ
Tror du på Gud? kanske de
Har du en Bästis?  bästis och bästis, anna sidenbäck
Är du vegitarian?nope
har du vart med om ett stort gräl? ja :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0