GÖTEBORG

gräset i göteborg är grönare än någonsin! dyrkaaa! hihi
sitter nu hos alicia, (kumata på bdb!! cheka o lägg tee)
vi har kollat på sweeney todd, rätt nice film dock blodig hahah^^
imorn blire å åka förbi alicias skola sen gå på cafe, sen hänga med te hennes träning!
just de luusers! konståkning, de är grejer de;)!
nu blire tv å glass å mys! ;3
vet att ni är avvis!:):)
[jag satt i fönstret å dregla innan haha^^]
sen när vi gick te hemköp för å köpa glaaass (bajs på alicia som inte gillar choklad!)
så börjar typ 8 st killar som står vid en bil å skrika "hej tjejer" o massa,
omg. jag har varit i gbg i några timmar å killar är redan efter!
love it or whaaaat:O hahah.
nejmen nu ska vi gå å kolla tv, detta blev långt,
men ja o alicia satt å garva åt texten soo;d
btw, alicia äger seriöst på å dansa!!:o
kisses and hugs
(lite flummigt inlägg från innan!)
har duschat o målat naglarna o även bytt till mittbena! deni. fårse om jag pallar med det^^
alicia o jag kollar på danser o låtar med asiater (she loves it, and me to ;3)
å imon ska vi göra dans te BoA- eat you up tror ja, låten är grymt bra!!
o alicia är sjukt duktig på å dansa å göra danser ;3
lisebeeerg, baaaldeeeer <333 på torsdag! *dregel*
klockan är snart 11 å ja är redan trött! men jag är nog lite för uppspelt för å sova ännu,
jag sitter å kollar ut genom fönstret typ hela tiden! x3
men alltså jag älskar göteboooorg kan inte hjälpa't!
pussss

I EAT YOU UP!/Siaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0