hallo

tjo, har inte hunnit skriva här men,
igår åkte jag ner typ vid halv 6 till byn,
snackade me nicke o wiktorsson (?)
sen vid typ 6 kom anna:D
blev inte att basta ändå, men kul hade vi iaf haha..
typ vid halv 8 när anna å jag satt o åt pommes,
på gatan mahah, så kom höggan o fidde:)
fast sen stack fidde :p vetifan vrf,
nicke jonte o henning drog te jonas,
vi satt vid banken o tråka typ,
sen kom dom iaf, hahah å då va det inte så lungt längre
haha stackars cykel!x)
sjukt kul iaf,
å jonte o henning va skitnära å crasha me moppen i ett staket,
men dom överlevde som alltid^^
kom hem vid typ 12 igår, 
men anå å jag va upp eå snackade till typ 3 ;)

ska snart åka te anå,
blev ingen hultsfredmarknad men de gör inte så värst mkt,
hittar på nåt skoj iaf:)








mahah bilden ;) anna vill inte va me på bild, men lyckades fånga några smexiga bilder:D mahah
den ena funkar inte!?:/

pösshej

Kommentarer
Postat av: Anna Sidenbäck.

Det var en jätte bra kväll,

visst de slutade med att jag knappt kunde gå & hade ont i ryggen och lite överallt,

men förövrigt hade jag skit roligt, måste göras om ;)

Jag älskar dig, absolut bästavän. <3

2009-08-30 @ 01:26:57
URL: http://sdnbc.blogg.se/
Postat av: svar anna

hahah snyggast vare när du käkade alvedon o panodil o hade en isgrej i tröjan. dom bara "vad har ni gjort eftersom ni har ont?" -"eeh, suttit.."x) hahah. jag älskar dig så grymt mkt mitt liv vore inte hälften så bra utan dig! klart de ska göras om<3

2009-08-30 @ 14:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0