morr

Postat av: anonym

du är så jävla skab vet du det eller ? xD
ögonen sitter ju fan 200 mil ifrån varandra,o ditt hår OMG det ka vi inte tala om :S snacka bara en jävla massa skit hela tiden uschhhh ÄKEL! Förstår du inte att dina killar är bara ute efter sex ? O jag undrar hur fan kan dom knulla en skabräv xD


uuh någon som verkligen tkr om mig;)
okej, 1.den som skrev det, eller snarare DOM, kan inte stava.
2."OMG" är du bög eller? vet ju bara en kille som använder det ungefär.
3.ska vi snacka om era hår eller?
4. men snyggt med ögonen inne vid näsan ju, värsta sexigt
5.många killar som knullar mig ju, typ varje dag liksom vem ska jag välja ikväll!?!
6. "xD" vem fan använder det nuför tiden?

haha, ironi älsklingar:D

tar inte åt mig iaf fick mig bara ett gott skratt.
pöss


Kommentarer
Postat av: din huli <3333

va fan,

jävla anonym jävel !

så där skriver men fan inte om min huli !

ska ja cuta dej lr ?

du skriver ju fan om dej själv ?

om sias ögon sitter 200 mil ifrån varandra så sitter era ögon 1000000000000 mil ifrån varandra ;o

o om ni tycker att hennes hår är fult,vilket det inte är,så ser erat hår ut som keso som någon har spytt upp på en varm trotoar !

ingen,verklien ingen säger något sånt om min huli !

om ja får reda på vem de är så dödar ja er,fatta ?

o om alla killar bara är ute efter att knulla henne så är ni väll avundsjuka för att killar faktiskt vill ligga me henne !

bara för att ni måste betala för att få knulla me nån ;o

ja e sjukt förbannad nu ! :o

du är bäst huli o du ska inte ta åt dej ett ord av va dom säger ! <333

2009-08-16 @ 23:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0