pust

låång dag! direkt när jag vaknade drog jag och alicia te marknaden typ 11 eller någe.
sen va jag där med henne te typ 2, sen kom anna o alicia åkte^^
sen vid typ 5 kom maja,
sen vid typ 6 kom nicke haha, va lite med han me,
vid ca 7 åkte jag hem.
orkar inte berätta så värst mkt inväcklat haha^^
men iaf, gjorde fejk tatuering för 50 kr, (fick 30kr rabatt), fast den har redan börjat gå bort:o
o den skulle hålla i 2 veckor!?

imorgon ska alicia och dom hem te gbg och jag följer med! aso jag känner redan att jag saknar alla:s
men det kmr bli grymt kul!:D hihi
blir ingen otto då heller.. å inge släktkalas:o
men kmr va jobbigast utan otto..

men so whaaat:D jag ska leva i GÖTEBORG<3 i fyra dagar vafan!:D
böäääst!

håller på å packar för fullt nu;) drar rätt tidigt imorn, finns på mobilen ;*

i love you....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0