tjoe

sry att jag inte har skrivit nåt orkar inte!! de är ändå inga roliga som läser!:o
so fucked up..
aja, allt e prima här i göteborg:D idag har vi bara varit inne, slappat o dansat hihi,
snart ska vi te den ISAKALLAA ishallen -.- men men vad gör man inte för sina vänner...:3
jag måste ta me mig sockor o extra tröjor o massa annars kmr de bli så sjukt kallt igen!

drömde mardrömm inatt igen :< buhu... saknar er där hemma, o otto...
men jag hare bäst här (y) LISEBEERG PÅ TORSDAG<3 med anna alicia o nelly!
o jag har inga gratis sms kvar så jag kanske inte svarar  på sms^^
so u know.

NU SKA JAG NOG GÅ OCH ÄTA DAIMGLASS!<3<3<3<3<3

I swear I could feel you a minute ago/Daimlover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0