uppdatering

tjo, kom nyss hem från skolan. den va seg idag hhaha men snajsigt ändå.
förlåååååååt!:( jag är sveriges trögaste.
haha men iaf, skrev inget igår för jag följde me anna hem efter skolan,
typ bråkade me david, hahah, KEFF! x) och sen fixade vi oss,
sen kom biatch o vi gick te speedwayen, där va vi med maja med<3
OCH JAG TRÄFFADE MAAAATTEEEE!:D hhööh
sen efter skulle vi tillbaka till målilla, anna fick skjuts av daniel
och jag skulle åka med först fidde, men han va för seg,
så hoppade över te edlund, men han va med seg.
sen kom Martina!:D hon va inte alls seg höhö, så hoppade på henne:D
sen hoppade jag av vid tunnlen där anna o daniel och några va.
sen fick jag skjuts av hnm med, skjuts av alla fan;) vi drog te isabell,
eller hon o erika kom ut, sen gick vi till kiosken o satt där,
då kom cooolingarna victor och anton ;) hahah. sen drog jag hem.

måste bara berätta, första morgonen till skolan, taxin kom 10 över 7!! jävla tidig.
så när jag precis skulle platta håret skrek ewe att den va här:o
så jag drar ur plattången, tar den, strumpor, jackan och väskan i händerna
och kutar ut, glömmer även mobilen i taxin och får foundation fläckar på min vita tröja.
så typiskt mig moahha. och sen glömde jag mina nyklar hos anna med så dom va borta me,
men fick ju tebax dom idag;)
bäst.

orkar inte skriva mer nu:o maha. ska försöka få frida att skicka en video hahah:D så jävla bäst,
jude sånger av mig och anna och sen kommer nicklis me.

pösshej

min majjaaaaaa! min plött, min 'lillasyster' <33333333333333333

Kommentarer
Postat av: Anonym

bbbbbboooooosta;)<333333333333333333333333333

2009-08-19 @ 17:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0