17 december 2009


jappjapp, nu är det mindre än 24 timmar tills jag vaknar av födelsedags sång! iih! det som är trååååkigt med idag är att jag orkade inte gå upp idag, det var så gott som omöjligt:o skulle ju åkt till doktorn igen men blev att ringa dit istället haha. men jag ångrar att jag stannade hemma! för jag vill till skolan, jag vill ut i snön, jag vill inte sitta här!
saker att göra när man är hemma ifrån skolan(förutom att sitta vid tv/dator):
*
baka något jätte konstigt, typ som chokladmuffins utan choklad i, eller äppelpaj och vaniljsås fast utan äppelpaj(om man är lat som mig är det ett bra tips)
*gå igenom alla böcker man äger och stapla dem i bokstavsordning(
dock tröttnar man på C..)
*lägga sig i pippiställning(
fötterna på kudden) och sjunga sveriges nationalsång baklänges(jag kan inte ens den 'framlänges')
*lyssna på gamla skivor och käka godis tills man kan låtarna utantill

förresten, vad duktiga ni har blivit på att läsa min blogg!:)
pöss


Kommentarer
Postat av: rebecka

jodå, handlar om jope....

2009-12-17 @ 16:14:46
URL: http://rebeckakjell.blogg.se/
Postat av: Neha

Grattis i förskott:D

2009-12-17 @ 16:17:31
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0