All I want for christmas is yoooou! tralallalalaa

okej, där försökte jag att låta lite inspirerad av julen men wtf haha
är liiite sur på mammi nu, jag får inte gå till skolan:( haha, jag vill till skolan!! (är jag sjuk eller?:s ahha)
vaknade vid halv 3 och kunde inte somna om gaah! stängde på tvn och de va något konstigt program:s och vips s va klockan halv 6, då va de ju bara en timme kvar till jag egentligen ska gå upp tänkte jag, så jag gick ner och åt. haha. fast sen gick jag och la mig i pappas säng och somnade direekt och sov till 11.. heheeeeÄ. det är nog att anna har sovit i min säng ;O för jag brukar inte kunna sova i min säng när någon annan har det, och ändå så har jag bytt påslakan, lakan och tagit bort kudden hon sov på... åååååh det värsta som finns är när jag inte kan sova:'( baxar ewes säng inatt. tjena hygena vad långt inlägg det blev. MIN DATOR SKA VI HÄMTA IDAG JU. yeeei.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0