årsresumé av året 2009

januari: blev ännu blondare, var med einar en hel del.
backen öppnade, jag och einar invigde det genom att åka tillsammans samtidigt som hon hade feber
tror inte det hände så mycket mer.. dålig månad förövrigt.

februari: var fortfarande med einar mycket, köpte hårförlänging, ahha blev en riktig fjortis så att säga..

mars: hemsk månad. piercade navlen haha fast tog ur den. var på ukm med einar annie och linnea. första fyllan



april: praoade hos annie:) hon färgade mitt hår svart/blondt. bodde hos min faster någon dag..,
var på bup för första gången och även en till gång i slutet, gick på metro för första gången med. riktigt kul var det



maj: började bli glada sofia igen. började vara mycket med anna. blev tillsammans med otto, lärde känna maja. döptes 'på riktigt', var på konfirmations läger och konfirmerades senare.
en riktigt bra månad helt enkelt.

 

juni: skolavslutning, fest på länsman! lisebeerg med konfirmationen!!<3 teknik för tjejer!
var mycket med otto och maja. red med maja hahah! maja och ida färgade håret på mig med, fail!:p


juli: var med linnet einar och annie i målilla. (saknar annie!) var med anna med! piercade örat haha. annie gjorde slingor i mitt hår, virserums marknad med anna, nättan och becca s<3 var också på öland med einar


augusti: var i göteborg hos alicia. var sedan på liseberg<3<3 med alicia nellie anna och jessica, hahahah oförglömliga minnen! skolan började, var med anna dag som natt typ. isabells fest på ponny som inte blev av haah.



september: var fortfarande med anna, skolan blev mer seriös. fest lite här och var.. 37:an haha:)
hade ljusparty, det var mys.. tror inte det hände så mycket mer. eller jo köpte min mobil tror jag haha


oktober: färgade håret mörkt. var tillsammans med höggan lite hehe. var i vena på fest..


november: praoade hos lotta med mackie:) höm, min dator gick sönder:( hade utklädningsdag i skolan. kartface/mamma och pappa string föddes.. haha:D fick även nya grannar ;) typ haha


december: fick hem min dator, jag fyllde år.. hade julspex i skolan. gick lucia, fick hem klasskläderna.... och ja vad mer kommer hända?


vet inte riktigt om jag kommit ihåg allt eller satt allt i ordning haha, men ni får nöja er med detta;) kramiiis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0