baxar från mathildagabriella.blogg.se

Kärleken;
Har du hittat den rätta killen?- nej
Har du en kille just nu?- nej
Hur ska den rätta va?- olik mig haha, typ skit gullig. och han ska älska mig mer än allt ahha vet att det låter fult men, jag vill ha det så. och så måste han kunna skratta och ha humor!!
Om du har/hade, skulle du tillåta honom ta på dig?- ja.
På rumpan? javisst
På brösten? okej haha
Kyssa dig på halsen? gärna
Kyssa dig på munnen? jarå
Kyssa dig på kinden? gört.
Har du vart ihop med någon för inte så längesedan? - typ
Vem var du ihop med senast? daniel

Skolan;
Går du i skolan? ja.
Har du någon gång skolkat?- ja...
Har du varit i skolan idag?- japp 

Annat;
Hur mår du just nu? är stressad som fan!
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? -  hahah jo 
Har du piercat dig? ja
I så fall, vart?  - örat, navel

Telefon/mobil;
Vem ringde du senast? - orkar inte kolla och minns inte 
Vem ringde dig senast? mamma<3
Vem sms:a till dig senast? - becca s
Vem sms:a du till senast? - simon

Övrigt;
Är du hungrig just nu? naa, lite sugen på godis kanske.
Vad är klockan nu? 22:37
Vilka sidor på Internet e du inne på just nu?- youtube, mathildas blogg, blogg.se, msn

Familj;
Hur länge sen var det du träffa din morsa? 10 minuter kanske
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - 10 minuter kanske

Musik;
Lyssnar du på musik just nu? - jaho
I så fall, vilken låt för tillfället? beyonce - sweet dreams
Vad gillar du för musik?- det som är bra! ahah

Kläder;
Har du fler än 4 linnen? - haha mjo
Har du fler än 3 jeans?- ja
Har du fler än 5 tröjor? - haha jo..
Har du någon märkes väska? - jaho
Har du Resteröds-trosor? - va? haha nej antar inte de;)
Har du en vit bh/topp? - jappjapp
Har du en svart bh/topp? - jaja  
Har du märkes jeans? - ja, om lee räknas? haha
Har du märkes tröja? - japp
Var brukar du handla kläder? olika! men älskar vero moda:) 

Smink & Hår;
Använder du mascara? - ja för det mesta
Andväder du Wax? - haha na.
Använder du kajal ? - ibland 
Använder du hårspray? - naa, händer väll
Använder du volymspray? - njae
Andänder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - haha yes
Använder du skiinspray? - nej
Använder du parfym? - ja för det mesta
Använder du ögonfransböjare? nej
Använder du täckstift? - bara när jag har dessa utslag!:/
Använder du läppglans/läppstift? ibland typ
Andänder du foundation? - ibland, iaf just nu
Använder du rouge? - nja, det händer
Noppar du ögonbrynen? - haha ja! mina ögonbryn är jag nojjig med, noppade som fan innan men mamma förbjöd mig att göra det, hon tyckte att jag inte hade några kvar:o
Uppsatt hår eller hängande? - uppsatt
Plattar/lockar du håret varje dag? - nej
Duschar du varje dag - om jag orkar HAHA, nej men varannan är lagom!
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - njaaa, haha har fortfarande kvar annas och min snygga målnin (y)
Smörjer du in hela kroppen varje dag? - ansikte iaf!
Målar du naglarna ?- ett tag gjorde jag det väldigt mycket men orkar inte hehe


blandat; 

har du pojkvän/flickvän? - nej
har du hånglat med någon? - hehe, ao 
har du kramat någon? - jaa:)
har du hatat någon? - har jag säkert
har du sagt "jag älskar dig" till någon? ja
har du varit kär? - jaha
är du kär nu? - nej
i vem? -
kan du vissla? - jaaa-a
äger du en dildo? - haha en gurk dildo jag fått av einar:D:D
äger du mer än 20 par string? nja
äger du en mascara? - yeye
äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? haha ja fy.
är du emo? - neje
är du brat? - naaa
gillar du vältränade : ye;)
gillar du nörd-killar som pluggar 24/7? - naa. skulle nog vara gulligt men inte överdrivet ahha
gillar du bad-boys? - nae
gillar du tjejer? - som kompisar^^
är du bisexuell? - nej
har du över 10 bhar på dig just nu? - haha men snälla 
har du nångång tyckt om någon i din ålder? - ja
kan du köra skoter? - nej inte precis
kan du leka apa? - ja klart
är du brunett? - jaja
är du blond? -  nej
har du haft svart hår/har du? - ye
kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? - nästan?:D
vad har du på dig för underkläder: pieces trosor
hur gammal var den senaste du hånglade med? 16 år.
vem hånglade du med senast? - haha du trooor
vem pussade du senast? - min lillasyster:)
vem kramade du senast? mamma
vad drack du senast?  oboy!


Kommentarer
Postat av: mathilda

thihi :D stendiggar din blogg asso ((:

2009-12-23 @ 11:44:54
URL: http://mathildagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0